ברשותי 2 דירות בביניינים משותפים. ברצוני למכור דירה אחת שהיא בקומה אחרונה ולא בניתי מעליה. (הבניין מועמד לפינוי בינוי) שאלתי היא, האם אני מחוייבת בתשלום מס שבח?

שלום רב,
כלל פטור מס שבח ניתן בגין מכירה דירה יחידה
אולם יש לבחון את מכלול הנסיבות ולראות האם הנך זכאים לפטור מלא ו/או חלקי.
הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו בטל 0536112800 ונשמח לסייע ולהרחיב בעניין.
בכבוד רב,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הנך זכאי לקיזוז תשלום דמי ההיתר. השאלה האם הנך רוצה להצטרף לפי 3.75 או 33% עבור מלוא התב"ע תלויה בשאלה מה הנך מתכנן לבצע בנחלה. הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו בטל 053-6112800 ונשמח ל...
המשך תשובה