היי, רציתי לשאול כיצד נקבעים האחוזים של דמי החכירה השנתיים שאני אמור לשלם ומה זה אומר בעצם לגבי הבעלות על הנכס?

שלום רב,
דמי החכירה השנתיים מחושבים לפי 1% או 3% בהתאם למה ששולם במועד ההקצאה המקורי.
ככל שהנך מעוניין/ת לבצע הקניית בעלות יש להוון את הנכס והחישוב הוא בהתאם לגודל המקרקעין ייתכן ותהיה זכאי/ת להקניית בעלות אף ללא כל תשלום.
הנך מוזמן/ת ליצור עימי קשר דרך הטלפון שמצוין בעמוד שלי באתר ואשמח להרחיב ולסייע בשיחתנו.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, נוכח משבר הקורונה ישנו קושי רב לקבל מענה מהרשות. למשרדנו שלל הכלים לסייע בנושא זה ולקדם בהשלמת העברת הזכויות. תוכל לצלצל למספר שמופיע בעמוד שלי באתר בברכה, מיכל ואקרט, עו"ד...
המשך תשובה