שלום, אחרי כמעט 4 שנים שאני מחכה לאישור, המינהל דחה לי את הבקשה לשינוי ייעוד הקרקע, וטען שהמתכנן שאישר את זה בהתחלה עשה טעות. אני מאוד כועס, ולא מבין למה סחבו אותי כל כך הרבה זמן. האם אני יכול לתבוע אותם על הסחבת ועל עוגמת הנפש שנגרמה לי? או לערער על החלטתם?
קובי שלום
אני מציע לערער על החלטתם
בברכה
משה לין עוד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, המדובר בהליך מקביל מול הוועדה והן מול רשות מקרקעי ישראל הינך מוזמנ/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח להרחיב ולסייע אודות הנושא ואופן הטיפול. בכבוד רב, מיכל ואקרט עו"ד ...
המשך תשובה