שלום, בעלי הוא איש קבע, כבר חמש שנים, כעת אנחנו מעוניינים לבנות בית בהרחבה בקיבוץ בו גדלתי. רציתי לדעת האם בתור איש קבע, הוא זכאי להטבות או להנחה מיוחדת ברכישת קרקע מהמנהל? האם העובדה כי זהו ביתנו הראשון מהווה אף היא השפעה על הנחה אפשרית? תודה, מוריה
מוריה שלום
למיטב ידיעתי אין לכם הנחה
בברכה
משה לין עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, כלל פטור מס שבח ניתן בגין מכירה דירה יחידה אולם יש לבחון את מכלול הנסיבות ולראות האם הנך זכאים לפטור מלא ו/או חלקי. הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו בטל 0536112800 ונשמח לסייע ולהרחיב ...
המשך תשובה