איך אפשר להשתחרר מהבעלות של מדינת ישראל? כתוב שהבעלים הם מדינת ישראל והחוכר זה אני. מה הפרוצדורה הנדרשת כדי שאני אהיה הבעלים?

שלום רב,
הנך רשאי לבצע הקניית בעלות על המקרקעין באופן זה תוכל להירשם כבעלים בנכס וכפועל יוצא להשביח את הנכס שברשותך וכן להשתחרר באופן סופי מרשות מקרקעי ישראל.
הנך מוזמן ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה למשרדנו בטלפון שמופיע בעמוד שלי באתר
בהצלחה
מיכל ואקרט, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אין צורך יש לרשום בשטר "כרשום בפנקסי המקרקעין". הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה טלפונית. בכבוד רב וגמר חתימה טובה מיכל ואקרט עו"ד ...
המשך תשובה