שלום, אמי נפטרה לפני כשנתיים וחצי והותירה חוב למנהל מקרקעי ישראל, הם שלחו לדירה בשנת 2010 מכתב מעו"ד לתשלום החוב, האם על היורשים של הדירה לשלם את החוב? תודה

שלום רב,
עקרונית כן, כמו כן אני מניחה שהרשות מונעת כל פעולה להעברת זכויות נוכח חובות העבר.
אך הנכם מוזמנים ליצור עימי קשר בטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר ונבחן את האפשרויות העומדות לכם לסילוק החוב.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, רכישת קרקע בריבוי בעלים הינה רכישה במשותף (מושע), אולם מאחר ומדובר בקרקע חקלאית בבעלות של רשות מקרקעי ישראל ישנן הגבלות שראוי לבחון בטרם הרכישה. הנך מוזמן ליצור קשר עם משרדנו בטל 053-61...
המשך תשובה