שלום, תוך כמה זמן [סביר] מנהל מקרקעי ישראל, אמור לרשום ע"פ צו [ללא ציון גוש חלקה] את הזכויות? והאם רק לאחר רישום הזכויות, צריך לדווח על כך למיסוי מקרקעין? תודה

שלום רב,
ככלל, המנהל אינו כפוף למועדים, זמן "סביר" נתון לשיקול דעת בהתאם לנסיבות.
הנך מוזמנת ליצור עימנו קשר בטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר ונשמח להרחיב ולסייע בשיחה טלפונית.
בברכה,
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש לבחון את טיב העבודה והאם היא עומדת הוראות החוק ונחשבת עבודה הפטורה מהיתר בניה. הנך מוזמנת ליצור קשר עם משרדנו בטלפון שנמצא בעמוד שלי באתר ונשמח להרחיב ולסייע בעניין. בכבוד רב, ...
המשך תשובה