חמי בנה בית מכספו ורשם אותו על שמו של בעלי עקב חוק מקרקעי ישראל,כרגע החליטו הוריו של בעלי להתגרש האם אנו יכולים לעבור לבית זה כי הוא רשום על שמו של בעלי או שאין לו כל זכות כי חמי בסופו של דבר בנה את הבית מכספו שלו אודה אם תגיבו לראות אם הבית הוא של בעלי ברגע שהוא נרשם עליו או שחמי יכול לערער לקבלת הבית?אנו כרגע עם שתי תינוקות ורוצים לדעת מהו החוק לגבי מקרה כזה בתודה מראש קרן בוחניק...
משהולשמה העסקה דומה כי הבית הוא שלכם ואין חמך יכול עשות מאומה ולחזור בו
גם אם הוא במהך סכסוך גירושין
בהצלחה
עו"ד רענן גל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הסדר עיגון בנחלה מאפשר הצטרפות ורכישת זכויות בשני מסלולים רכישת מלוא הזכויות לפי 33% או לפי זכויות של 3.75% המקנות 375 מ"ר בלבד יש לבחון את העסקה המתאימה בהתאם לשיקולים התכנוניים של כל לק...
המשך תשובה