אני גר במושב. בשנת 82 קניתי דירה בעיר ביחד עם שותף ,בשנת 94 מכרנו את הדירה בעיר . בזמן כל שהוא השותף ביקש פטור ממס ואכן מס שבח פטר אותו אני לא הייתי מודע לכך , ובשנת 2006 קיבלתי דרישה לתשלום ממס שבח, האם עלי לשלם או שאני פטור מתשלום? תודה מראש,
שלום,
הפטור ממס שבח הוא אישי, וניתן לכל אחד מיחידי המוכר בהתאם לנתוניו האישיים. אחד מהתנאים לקבלת הפטור הוא שצריך לבקש אותו (לפי הסעיף המתאים לאותו מוכר) בדיווח על המכירה.
בברכה,
דותן לוי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, חוזה החכירה הינו מפרט את כלל תנאי החכירה שלכם מול רשות מקרקעי ישראל, כאשר אישור הזכויות הינו פלט מידע מכוחו ניתן לראות את טיב הזכויות בהתאם לרישומי הרשות, משמע לראות כי באם רשומה משכנתא, ע...
המשך תשובה