ב1.1.10 הוחלט לצאת לדרך הרפורמה . אולם משום מה זה ניתקע בוועד העובדים אשר לא מוכן להסדר מה עושים????? הצילנו יש למישהוא מושג מה ניתן לעשות כדי לצאת לדרך למה ציבור שלם צריך לסבול החוק עבר ב3.8.09 תודה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, לא בכל המקרים הבעלות נעשית אוטומטית על ידי רמ"י, זה תלוי בטיב הנכס ובאזור הספציפי, במקרה זה נראה כי תדרשו להגיש בקשה לבעלות על מנת לשדרג את זכותך. הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם משרדנו ונש...
המשך תשובה