שלום. האם כדאי לרכוש בית בין שנתיים שבימים אלה נמצא בתהליך רישום זכיות לבעליו? מה הם הסכנות ברכישת בית כזה ? ואיך ניתן למנוע אותם?
שאלתך כללית ולא ברורה מכל מקום כל עיסקת מקרקעין שזכויות האוחז בה לא מוסדרות הינן בעלות סיכון , רמת הסיכון צריכה להבחן לפי הנכס ובעליו , לשם הבטחת זכויות יש להעזר בשירותיו של עורך דין שיבטיח את זכויותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, הסכם חלוקת עזבון הכולל הוראות חוקיות מחייב את רמ"י במסגרת העברת הזכויות כמו גם את הטאבו. לכל שאלה ו/או הבהרה נוספת הנך מוזמנ/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע. בכבוד רב, מיכל ואקרט...
המשך תשובה