אני בוגרת סמינר לוינסקי בחינוך ומעוניינת לפתוח פעוטון. אני גרה בבית פרטי מרווח עם חצר, אבל אני מתלבטת אם לפתוח את הפעוטון בבית או לשכור חלל מיוחד לצורך מטרה זו? אשמח לייעוץ בנושא.
אני ממליץ כי תבדקי מול העירייה מה הם התנאים לפתיחת פעוטון אצלך בחצר.
בהצלחה - צפריר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אבנר שלום, חסרים פרטים לגבי מהות העסק, כמו מהיכן מגיעים החומרים מהארץ מחו"ל, האם אתה רק מפיץ או גם רוכש את החומרים וכו` , הינך מוזמן לפנות למשרדי למתן יעוץ ...
המשך תשובה