ניתן פס"ד במחוזי כנגד חברה שתבעתי אותה. האם ב"כ החברה יכולים להעביר את הכסף של פסה"ד לחן שהם פותחים, על שמם?. אני מבינה שקיים דיווח למס הכנסה עבור הוצאות. ואם ירשמו השקים עבור ב"כ החברה, זה כאילו הם התובעים שזכו. תקנו אותי בבקשה, באיזו סיטואציה ניתן לפעול באופן הזה?
שלום רב,
זה אינו נושא הפורום
אין מניעה שעורך הדין של התובע יקבל את התשלום בשם התובע וזו הוצאה של החברה.
תשלום לב"כ החברה- הנתבעת אינו מתיישב עם הגיון זה
אלא אם נקבע מנגנון כלשהוא בפסק הדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוני שלום, על מנת לקבל רישיון לפתיחת דוכן רוכלות לממכר מזון, יש להגיש בקשה לרשות המקומית וכן נדרשים אישורים ממשרד הבריאות אם מדובר במזון. חסרים פרטים על איזה סוג מזון מדובר , להמשך יעוץ הינך מוזמן ...
המשך תשובה