שלום אני בעל מניות מיעוט בחברה משפחתית עם ארבעה בעלי מניות. בעקבות סכסוך משפחתי שפרץ אני רוצה לכנס אסיפה כללית ולהכריע מה יהיה בגורל החברה האם יש לי סמכות לעשות את זה כבעל מניות מיעוט?
ראה תקנון החברה וסעיף 63 לחוק החברות
כעקרון מאחוז אחזקות מסוים (10%) בעל מניות או דירקטור יכול לזמן אסיפה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הקמת סטארטאפ עם משקיעים זרים מצריכה התייחסות למספר היבטים משפטיים ומיסויים: 1. מבנה ההתאגדות – יש להחליט אם לרשום את החברה בישראל או בחו"ל, בהתאם לשיקולי מס והשקעות. 2. הגנה על קניין רוחני – י...
המשך תשובה