שלום עו"ד גנון, היום פניתי לעו"ד ע"מ שייצג אותי בכתב תביעה שבו אני הנתבעת. עו"ד נקב בסכום כסף שעליי לשלם לו ע"מ שילווה אותי בכל התהליך (כ- 14,000 ₪) ובנוסף ציין שאת שכר הטרחה שאותו יקבע השופט בגזר הדין נחלק בינינו ביחס של 60% הוא 40% אני. רציתי לדעת האם הדבר מקובל? האם שכר הטרחה לא אמור לשמש עבורי לכיסוי הוצאות המשפט??? מה ההיגיון לגבות ממני סכום כסף לייצוג ובנוסף לקחת חלק מתוך שכר הטרחה שקבע השופט? אודה לתשובתך. בברכה, אורטל
זה תלוי תיק, נסיבות המקרה וההסכמה בין הצדדים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרית, חשוב לעגן את כניסת השותפה לעסק בהסכם שותפות, התפור באופן ספציפי למידותיו של העסק שלך. הסכם שותפות אמור להסדיר באופן יסודי את מערכת היחסים בינך לבין השותפה הנכנסת, לרבות חלוקת התפקידים ו...
המשך תשובה