אני עומד לפני פתיחת עסק להפצת וחלוקת פליירים,רציתי לדעת האם חוק הספאם חל גם עליי בתור המפיץ והאם למקבל הדיוור יש את הזכות לתבוע,והאם המקבל מחליט לתבוע את מי הוא תובע בעצם? אותי בתור המפיץ,את מדפיס ומעצב הפלייר או את המפרסם עצמו?
יש זכות לתבוע כל מי שקשור לענין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עמי, על פי חוק רישוי עסקים, תשכ"ח - 1968 נקבע כי עסק מסוג רוכלות טעון רישוי. האישור לקבלת הרישיון יינתן לפי סוג העסק בו עוסקת הרוכלות. במקרה של רוכלות מזון יש לפנות לרשות המקומית בה פועל העסק ...
המשך תשובה