שלום רב, הנני מעוניין לפתוח עסק של מכונות שתיה אוטומטיות. איזה אישורים אני צריך אם בכלל? האם יש איזשהו חוק לגבי מכונות סיגריות? תודה מראש
ככול עסק יש להמציא את כל האשורים הרלוונטים מהגורמים המוסמכים . לגבי מכונות סיגריות עד כמה שידוע לי לא ניתן להתקינם . מציע לברר זאת שוב.
בברכה,
לינדה אשכנזי רו"ח עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב חשוב להבין האם נחתם בינכם הסכם שותפות ובנוסף איזה מידע חשף (לא כל מידע נחשב לסוד מסחרי). אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרים המקובלות....
המשך תשובה