בשנת 1954 חליתי בפוליו כשהייתי תינוק. יש לי שיתוק חלקי ברגל שמאל ונכות יציבה. לאחרונה חלה החמרה במצבי הפיזי, הרגל נחלשה מאוד, ואני חווה כאבים וחייב להשתמש באביזרי עזר. האם אפשר להגדיל את קצבת הנכות החודשית שלי עקב החמרת מצב?
שלום טובה, החוק לפיצוי נפגעי הגזזת אינו מכיר במחלת עיניים ,לצערי, ועל כן אביך לא יכול לקבל פיצויים בגין מחלה זו...
המשך תשובה