שלום, אבא כתב צוואה לפיה הוא משאיר את חלקו בדירה לבנו. לפיכך, כמה אחוז מתוך הדירה יהיה בסופו של דבר שייך לאלמנתו וכמה ינתן לבן? האם זה חצי חצי?
משמעות הדבר שכל חלקו של המנוח בדירה יעבור בירושה לבנו. ככל והיו לו רק 50% מהזכויות בדירה, זה יהיה חלקו של הבן. לרשותך, עו"ד דן לימור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
און צוק, משרד עו"ד
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, זה תלוי בלשון הצוואה ובהוראות הצוואה. לפי דבריך ניתן להבין כי בהתאם לצוואה היא יכולה לעשות זאת ("מה שיישאר יעבור לנכדים"). לכן יש לבדוק את הוראות הצוואה. במידה ובהתאם להוראות הצוואה היה...
המשך תשובה