בתור איש קבע שברתי את שתי השיניים הקדמיות ובבעלותי דוח פציעה. כיום במרפאת כללית אני מבצע טיפול שורש וכתר בעלות 2200 ₪. איך אני יכול לתבוע את הסכום ממשרד הביטחון והאם אני זכאי לתביעה זו?
עליך להגיש תביעה לאגף השיקום להכיר בפגיעה בשיניים כפגיעה תוך ועקב השירות. אם תוכר תוכל לקבל טיפול דרך משהב"ט או לבקש החזר (לפי תעריפי משהב"ט) להוצאה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלירן שלום אין משמעות במקרה שלך לכך שההכרה היא מלפני 1996. אם הנכות תעלה תקבל תגמול וזכויות לפי הנכות החדשה, בפועל ממועד הפניה בבקשה להחמרת מצב...
המשך תשובה