נפצעתי בשלום הגליל מרסיסים. אחד הרסיסים הושאר בצוארי. בעל פרופיל 97. מאז במצבי עייפות הרסיס מציק. לא יכול להביא לידי ביטוי מאמצים גופניים באופן מלא, כמו תרגילי כח. התחושה גורמת להפסקת המאמץ בטרם מיצוי הכח. מגבלות תנועה קלות בצידוד ראש.
שאולי שלום
יש מקום להגשת תביעה בגין הפציעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ערעור צריך להיו בכתב ויש לפרט בו את הנימוקים - מדוע אתה סבור שיש מקום לקבוע נכות גבוהה יותר. אפשר לצרף תעו דרפואי רלבנטי או חוו"ד. הגשת הערעור דרך האזור האישי, במייל או בדואר. רצוי מאוד להתיעץ עם ע...
המשך תשובה