נפצעתי בשלום הגליל מרסיסים. אחד הרסיסים הושאר בצוארי. בעל פרופיל 97. מאז במצבי עייפות הרסיס מציק. לא יכול להביא לידי ביטוי מאמצים גופניים באופן מלא, כמו תרגילי כח. התחושה גורמת להפסקת המאמץ בטרם מיצוי הכח. מגבלות תנועה קלות בצידוד ראש.
שאולי שלום
יש מקום להגשת תביעה בגין הפציעה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלקס שלום, כדי שתוכל לקבל את המגיע לך עליך להגיש תביעה לאגף השיקום. בלי תביעה לא תוכל לקבל דבר, גם לא טיפול רפואי. מעבר לכך יש לך אפשרות להגיש תלונה על ההתנהגות הבלתי ראויה כלפיך, (המכות שקיבלת), ...
המשך תשובה