שלום לעורכת הדין. נקבעו לי 18 אחוזי נכות האם אני זכאי לתעודת נכה צהל ? ואם כן איך אני מקבל אותה ? תודה רבה לך
הינך זכאי לקבל התעודה. בד"כ נשלחים טפסים למילוי לצורך קבלת התעודה, יחד עם ההודעה על הנכות. אם לא קיבלת טפסים, עליך לפנות למשהב"ט, ולבקש שישלחו אליך. (אפשר דרך המוקד)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קרן שלום, החלמה מהירה לבן ומקווה שהדברים יסתדרו לו כפי שרוצה. פורום זה עוסק בהכרה בנכי צה"ל וקביעת נכות באגף השיקום ואין בידי לסייע לך בנושאים של שיבוץ בצבא. ...
המשך תשובה