שלום לעורכת הדין. נקבעו לי 18 אחוזי נכות האם אני זכאי לתעודת נכה צהל ? ואם כן איך אני מקבל אותה ? תודה רבה לך
הינך זכאי לקבל התעודה. בד"כ נשלחים טפסים למילוי לצורך קבלת התעודה, יחד עם ההודעה על הנכות. אם לא קיבלת טפסים, עליך לפנות למשהב"ט, ולבקש שישלחו אליך. (אפשר דרך המוקד)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רון שלום, אכן בעיה... במשהב"ט יש נהלים שמאפשרים לעיתים התחשבות לצורך נושאים מסוימים, גם בבעיה הרפואית שאינה מוכרת. לדוגמא - הכרה באבר זווגי לצורך טיפול רפואי. אבל ככלל אין התחשבות של גוף אחד בנכות ש...
המשך תשובה