אני מעוניינת לערער על החלטה של קצין התגמולים, שקבע שלא מגיעים לי על פציעה בתאונה בצבא. מה אני צריכה לעשות?
ערעור על גובה הנכות צריך להיות מוגש בתוך 45 יום ללשכה המחוזית אליה את שייכת. (אפשר בדואר. הכתובת מפורטת בגוף ההחלטה שקיבלת). צריך לפרט את נימוקי הערעור ולצרף תעוד רפואי רלבנטי.
אם התביעה נדחתה (אין הכרה בקשר סיבתי או בקיום נכות) הערעור הוא לועדת ערעורים לפי חוק הנכים, בביהמ"ש המתאים (מפורט בהחלטה) בתוך 30 יום.
בכל מקרה רצוי להיוועץ בעו"ד הבקיא בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דן שלום. ועדה רפואית יכולה להפחית נכות צמיתה אך מחוייבת להזהיר את הנכה ולאפשר לו לחזור בו מבקשת ההחמרה. ועדה מוסמכת לקבוע שהחמרת הנכות היא עקב גורם חיצוני ולכן אין להכיר בה. יש הבדל בין נכות שמוכרת ...
המשך תשובה