לאחר נקע חמור עם תזוזה של אחד הגידים עשיתי ניתוח להחזרת הגיד והוכרתי ב-10%. אני 3 שנים אחרי הניתוח ועדיים סובל מכאבים חזקים ברגל. האם יש מקום לבקש החמרה?
אפשר להגיש החמרה אבל צריך לבדוק בצורה מדויקת על מה אתה מוכר ומה המצב היום כדי לוודא שבאמת יש החמרה. יכול להיות שמבחינה סובייקטיבית כואב לך יותר אבל מבחינת התקנות אין הבדל בנכות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלדד שלום, כל עוד לא שוחררת ממילואים הטיפול הרפואי הוא דרך הצבא. עליך להגיש תביעה לאגף השיקום, להכרה בפציעה כפציעה שארעה תוך ועקב השירות. כל עוד התביעה תתברר תוכל לקבל טיפול רפואי באמצעות אגף השיקום....
המשך תשובה