שלום רב, האחיין שלי עבר התעללות על ידי המפקד במשך תקופה לא קצרה, זה גרם לו נזק נפשי עד כדי חוסר תפקוד. לפני שנה השתחרר אך לא השתחרר מהטראומה. האם ניתן לתבוע פיצוי עקב הנזק הנפשי שנגרם לו? תודה רבה,
שמחה שלום
אפשר להגיש תביעה למשהב"ט - אגף השיקום ולבקש לקבוע נכות נפשית שנגרמה עקב יחסו של המפקד. אם תקבע נכות הנפגע יהיה זכאי לזכויות בהתאם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עידו שלום באפשרותך להגיש תביעה למשרד הביטחון להכרה במחלה כקשורה לשירות הצבאי. אמנם עברת את תקופת ההתיישנות, שהיא 3 שנים ממועד השחרור, אולם אם קיימים רישומים בתיק הרפואי, כפי שציינת, ניתן להתגבר על בע...
המשך תשובה