שלום רב. אישרו לי עיון נוסף בתביעה שנדחתה לפני שנים. מה הצעד הבא שלי? פשוט מחכה לתשובה חדשה מקצין הגמולים או יוזם פניה עם חוות דעת חדשה או משהו כזה?
אם נמסר לך שיבוצע עיון מחדש, הרי שהתהליך כבר מתבצע. כמובן שאם יש לך חומר נוסף, כמו חוות דעת, שיכול לסייע, זה הזמן להעבירו למשהב"ט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גבריאלה שלום, המוקד אכן פועל במתכונת חירן ועונה לפניות דחופות בלבד. כמו כן אין קבלת קהל באגף. עם זאת קציני התגמולים ובעלי התפקידים האחרים באגף עובדים ברובם, וממשיכים לטפל בתיקים. למעשה, קצב הטיפול בת...
המשך תשובה