שלום רב. אישרו לי עיון נוסף בתביעה שנדחתה לפני שנים. מה הצעד הבא שלי? פשוט מחכה לתשובה חדשה מקצין הגמולים או יוזם פניה עם חוות דעת חדשה או משהו כזה?
אם נמסר לך שיבוצע עיון מחדש, הרי שהתהליך כבר מתבצע. כמובן שאם יש לך חומר נוסף, כמו חוות דעת, שיכול לסייע, זה הזמן להעבירו למשהב"ט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יונתן שלום, אפשר להגיש תביעה לאגף השיקום ולקבל נכות על הצלקת. כדי שתהיה זכאי לתשלום כספי צריך שהנכות בגין הצלקת תהיה לפחות 10% (צלקת מכערת מקנה 10%)...
המשך תשובה