שלום הייתי צריך לעבור ניתוח בגין החזרת גיד ביד למקום והכרתי עם 20% נכות. אבל הכאבים שלי ביד רק מחריפים האם כדאי לגשת שוב לאגף שיקום?
חזי שלום
לא כל החמרה בכאבים מביאה להעלאת דרגת הנכות.
צריך לבדוק את התיק הן מבחינת התאמת הנכות שניתה לך בעבר והן מבחינת מצבך כיום, ולפי זה להחליט האם יש טעם בפניה חוזרת. ועדה חוזרת יכולה גם להפחית נכות קיימת ולכן יש לנהוג בזהירות.
לא ניתן לענות לך תשובה ענינית בלי ללמוד את התיק והתעוד הרפואי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רענן שלום אני מניחה שמדובר בשכר טירחה על טיפול כולל ולא רק על הכנת התצהירים אני בטוחה שאם תתענין אצל עו"ד נוספים תוכל לקבל הצעות מחיר זולות יותר. ...
המשך תשובה