למרבה הצער לפני חצי שנה אבי נפטר. לפני שנים כבר הוכר כנכה משרד הביטחון עקב חשיפה לחומרים רעילים בשירות. קיבלנו מכתב שעלינו לפנות למשרד הביטחון אם סיבת המוות הייתה בגלל הנכות, אז מה אמורים לעשות?
דקל שלום
השאלה היא ממה נפטר אביך.. אם נפטר מבעיה הקשורה לנכות המוכרת, או סיבוך של הנכות המוכרת, יש מקום לפנות ולבקש הכרה בכם כ"משפחה שכולה". אם אין קשר בין הפטירה לבין הנכות, יתכן ותהיו זכאים לקצבה לתקופה מוגבלת של 36 חודשים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רון שלום חודש זה זמן די סביר. המזכירות בתה"ש צריכה לקבל את התיק ולשבץ רופא מתאים. אין שום מניעה מלהתקשר אליהם ולברר האם התיק כבר הגיע, ומה הצפי לשיבוץ. טלפון 03-5305235 מייל ddv@sheba.gov.il ...
המשך תשובה