שלום רב. אני מוכר כנכה צה"ל, בעקבות בעיה קשה של טנטון שהורסת את חיי. למעלה מ-10 שנים שאני לא מסוגל לתפקד ולישון בלי כדורים. בחודשים האחרונים אני כבר מטפס על הקירות, לא מצליח להתרכז בשום דבר, לא שולט בכעסים שלי והכל בגלל הטנטון הזה שאני לא יכול לסבול יותר. הבנתי ש-10% נכות זה המקסימום שאפשר לקבל על טנטון. אך האם אפשר לטעון לנכות נוספת כתוצאה מהשלכות של הבעיה? אני סובל מאוד. תודה מראש
עומר שלום
במקריים מסוימים ניתן לקבל הכרה בנכות נפשית הנוסעת מהטנטון. יתכן והדבר אפשרי גם במקרה שלך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
לא ברור מכח מה שולם הפיצוי הכספי. חיילי חובה אמורים לקבל הטבות רק דרך חוק הנכים. יתכן והיתה לך נכות זמנית עליה קיבלתי תגמולים ואח"כ הנכות ירדה מתחת ל 10% ולכן הפסקת לקבל. ככל שיש לך תיק באגף השיקום, נ...
המשך תשובה