מה הסכום שנהוג לדרוש כעו"ד בתביעה רגילה מול משרד הביטחון? האם 1000ש"ח לכל אחוז הגיוני?
יובל שלום,
אין חוק הקובע את שכר הטירחה. בקביעת שכר הטירחה נלקחים בחשבון גורמים שונים - מידת הקושי של התיק, מה דרגת הנכות הצפויה, וכו'. לעיתים נגבה סכום גבוה על הטיפול וסכום נוסף נמוך יותר על אחוזי הנכות, ולפעמים החישוב הוא באחוזים מסך כל ההטבות שיקבל התובע. קשה לחוות דעה על סבירות ההסכם מבלי להכיר את התיק ומבלי לקבל את כל פרטי ההסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שירן שלום, על בן זוגך להגיש תביעה להכרת זכות לאגף השיקום. עם הגשת התביעה יוכל לקבל הטיפולים דרך אגף השיקום וזאת עד למתן החלטה בענינו. אם בסופו של דבר נכותו בגין הפגיעה תהיה פחות מ 20%, הוא יחזור לטיפ...
המשך תשובה