שלום, אני מוכרת כנכת אגף השיקום, כרגע עשרים אחוז זמני. נסיבות פציעתי מאפשרות גם תביעת נזיקין אזרחית מול חברת ביטוח של העסק בשטחו נפצעתי. האם ניתן לפעול בשני המישורים במקביל? תודה
מיכל שלום,
ניתן לנהל את שני ההליכים אך לא ניתן לגבות כספים בשניהם ויהיה עליך לבחור. אם כבר גבית תגמולים ממשהב"ט ותרצי לבחור בפיצויים נזקיים תצטרכי לקבל לכך אישור ולהחזיר הכספים שקיבלת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
פיני שלום שכר הטירחה אינו מוסדר בחוק. לכל עו"ד התמחור שלו. מומלץ כי תבדקו מספר הצעות. חשוב שתבקשו להמחיש לכם במספרים מה הסכום שתשלמו בסה"כ. לדוגמא - אם לבן יהיו 20% נכות מה הסכום בש"ח שישולם בסך הכל?...
המשך תשובה