איך אפשר למצוא עורך דין שמוכן יותר לעבוד על אחוזים מאשר תשלום קבוע ,גם כך זה קשה.לרוב כנראה לא בטוחים בתיק ולכן מדברים על סכומים קבועים.פשוט קשה גם להתמודד מול קצין תגמולים ועוד לבד.
אלי שלום,
למיטב ידיעתי רוב עוה"ד דורשים תשלום מסויים עבור הטיפול ללא קשר לתוצאה. חפש באינטרנט עו"ד המטפלים בתביעות נגד משרד הביטחון ונסה לברר טלפונית עד שתמצא עו"ד שיתאים למה שאתה מחפש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריאל שלום, ערעור יש להגי שבכתב ללשכה המחוזית אליה אתה שייך. הפרטים והכתובת מצויים במכתב שקיבלת ובו ההודעה על החלטת הועדה. תוכל למצוא דוגמא לטופס ערעור באתר של אגף השיקום. מומלץ מאוד כי תתיעץ עם עו"ד...
המשך תשובה