במהלך שרות סדיר בלבנון בשנת 1983 נמחצו 2 אצבעות בכף יד ימין (היד החזקה). בגלל שהיה זה בערב יום כיפור פוניתי לטיפול רק לאחריו ב542 בצריפין. האצבעות קובעו על ידי החדרת פלטינות ליד. הן הוצאו אך עדיין אין לי תנועה מלאה ביד ימין. מסמכים אין לי כלום. האם ניתן לעשות משהו ?
יאיר שלום,
סביר להניח שניתן לאתר המסמכים גם כיום, ולהגיש תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אדם שלום, קצין התגמולים מפנה את התיק לבדיקת מומחה בכל מקרה בו קיימת שאלה של קשר סיבתי, כולל במקרה של עיון מחדש. זימון הנכה לבדיקה נעשה באופן שגרתי ובד"כ מוותרים על הבדיקה רק במקרים יוצאי דופן כמו למש...
המשך תשובה