באם ועדה רפואית מחוזית לפי סעיף 28א קובעת דרגות נכות (אחוזי נכות ) וכן גם את הקשר הסיבתי לנכות באם היא מלאה או חלקית ,... אז במקרה של טעות בקשר הסיבתי לנכות , למשל מגיע 75% החמרה במקום 50% החמרה בנכות ... אז מבחינה חוקית על הנכה לפנות לועדה רפואית כזו בשנית על מנת לדון בטעות? תודה רבה מראש.
אבי שלום
הועדה הרפואית לפי סעיף 28א פועלת כמיעצת לקצין התגמולים בנושא הקשר הסיבתי. מי שנותן את ההחלטה הסופית הוא קצין התגמולים שמאמץ את הקביעה, ולכן הערעור צריך להיות לועדת הערעורים (ביהמ"ש). זאת בהבדל מקביעות של קשר סיבתי לפי תקנה 9 שאז הערעור הוא לוע"ר עליונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלקס שלום, כדי שתוכל לקבל את המגיע לך עליך להגיש תביעה לאגף השיקום. בלי תביעה לא תוכל לקבל דבר, גם לא טיפול רפואי. מעבר לכך יש לך אפשרות להגיש תלונה על ההתנהגות הבלתי ראויה כלפיך, (המכות שקיבלת), ...
המשך תשובה