במהלך השירות במשטרה התחלתי להרגיש כאבים נוראיים ועייפות כל הזמן, אחרי הרבה בדיקות ואבחונים אובחנתי עם פיברומיאלגיה והרופא אמר לי שאני יכולה להגיש תביעה למשרד הביטחון. אני צריכה להצטייד בעוד חוות דעת על מנת להתחיל בתביעה?
בדרך כלל אין צורך בצרוף חוות דעת בשלב הראשוני של התביעה. במקרה שלך מתעוררת בעיה אחרת. בעקבות תיקון 29 לחוק הנכים לא ניתן להגיש תביעה על מחלה לאגף השיקום וצריך לפנות לביטוח הלאומי (אלא אם מדובר במחלה שהתגלתה לפני ינואר 2014)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמיאל שלום, קיימת בעיה של התיישנות התהיעה וחלוף הזמן יקשה גם על הוכחתה לגופו של ענין. הרבה תלוי במה שנרשם בזמן אמת, בתקופת השירות הצבאי. אם יש רישומים מפורטים על תלונות וממצאים בקשר לעמוה"ש יתכן ו...
המשך תשובה