שלחתי בדואר רשום למשרד התגמולים את התביעה שלי כנגד צהל , טפסים, מכתב, תיק רפואי מהצבא ואישי... איך מבררים אם התביעה יצאה לפועל, אני יודע שהם קיבלו את הדואר
אבי שלום
בד"כ עובר פרק זמן של כחודש - חודש וחצי ממשלוח התביעה ועד קליטתה במערכת וקבלת מס' תיק תגמולים. בשלב זה ישלח אליך מכתב המאשר קבלת הטפסים ובו ירשם מס' התיק. יתכן גם שתקבל הודעת SMS בענין.
אתה יכול לנסות לברר בינתיים דרך המוקד הטלפוני מה מצב הטיפול. הזיהוי יהיה, בינתיים, לפי מס' ת"ז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אבי שלום עליך לדאוג שיהיה לך דו"ח פציעה על הארוע. אם טרם נערך דו"ח פציעה פנה למרפאה ובקש שיטפלו בכך. שמור את כל התעוד מהטיפול הרפואי ולקראת השחרור אפשר יהיה להגיש תביעה לאגף השיקום....
המשך תשובה