שלחתי בדואר רשום למשרד התגמולים את התביעה שלי כנגד צהל , טפסים, מכתב, תיק רפואי מהצבא ואישי... איך מבררים אם התביעה יצאה לפועל, אני יודע שהם קיבלו את הדואר
אבי שלום
בד"כ עובר פרק זמן של כחודש - חודש וחצי ממשלוח התביעה ועד קליטתה במערכת וקבלת מס' תיק תגמולים. בשלב זה ישלח אליך מכתב המאשר קבלת הטפסים ובו ירשם מס' התיק. יתכן גם שתקבל הודעת SMS בענין.
אתה יכול לנסות לברר בינתיים דרך המוקד הטלפוני מה מצב הטיפול. הזיהוי יהיה, בינתיים, לפי מס' ת"ז.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
דניאל שלום, נדיר שקצין התגמולים מזמן אליו (יותר נכון, אל החוקרים מטעמו), עדים, לשם שמיעת עדותם. הגשת העדויות, אם ישנן, נעששית בכתב, ויש מקרים שהדבר כלל לא נדרש - למשל בתביעה על חבלה שמתועדת היטב במסמ...
המשך תשובה