היי, הייתי בחופשה מהבסיס ובחזרה מבילוי עברתי תאונ דרכים עצמאית. ריסקתי את קרסול ימין. ביררתי הגשת תביעה למשרד הביטחון ושם אמרו לי שבשביל להיותך מוכרת אני צריכה 20% נכות. נכון להרגע מצבי מעל 20% אך לא ידוע מה יהיה בעתיד עד הועדה. האם אפשר לתבוע את משרד הביטחון ואם יקבעו לי 10% או כל אחוז פחות מ-20 , אוכל לפנות ולהתחיל תביעעה מול חברת הביטוח??? (כמובן שמדובר במידה ולא אוכר בסוף כנכת צהל)
מורן שלום
אם יקבעו לך פחות מ 20% תוכלי לתבוע את חברת הביטוח. אחוזי הנכות שיקבעו ע"י הועדה הרפואית של משהב"ט יחייבו גם בהליך מול חברת הביטוח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אירית שלום, המומחה ישאל שאלות שרלבנטיות לתחום הנכות בו מדובר, בדגש על תנאי השירות הרלבנטיים להופעת הנכות ומצב רפואי טרם השירות. הוא גם ישאל לגבי מצבך היום. המומחה אמור לקבל ממשהב"ט את כל התעוד הרפו...
המשך תשובה