לפני מספר חודשים עשיתי תהליך של מחזור משכנתא. על פי דין העריה הודיעה לי שצריך מודד לצורך אימות גודל הנכס. הגיע מודד,ובבית היתה ביתי הקטנה, המודד סיים את עבודתו, ומסתבר שהוא צילם את המקלט (מקלט מסוג ישן לא חדר בטחון), ובעיריה הודיעו לי כיוון שהמקלט משמש כמחסן עלי לשלם תוספת תשלום בארנונה, האם זה חוקי?, האם מותר למודד לצלם אצלי ברכוש ללא אישור וידיעתי?. תודה.
תשובה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אין מניעה מוחלטת בדין שלא מאפשרת קבלת משכנתא לבעלי תיקים בהוצל"פ ולפושטי רגל. כך שקיימים פתרונות גם עבור "מסורבי משכנתא". נשמח לבחון את הנושא בייעוץ אישי...
המשך תשובה