מה קורה כאשר הגוף שרשומה על שמו משכנתא מדרגה שניה מעוניין לממש את הנכס והבנק בעל המשכנתא הראשונה אינו מעוניין לממש את הנכס כי התשלומים משולמים כסדרם ? האם בעל המשכנתא מדרגה שניה יצטרך להמתין עד שהמשכנתא מדרגה ראשונה תסולק ורק אז יוכל לממש את הנכס ?
שלום רב,
יש לעיין בשטרי המשכנתא ובמסמכים המצורפים להם על מנת להשיב.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, למיטב יגיעתי הילאה האחרונה של המע"מ הייתה ב 2013. כך שעל פניו חלה התיישנות. עם זאת, עיכוב (לא מוצדק) במסירת השוברים יאפשר שיגרום לעיצום כספי על 100,000 ש"ח ....
המשך תשובה