שלום רב, אני עומד לפני חתימת חוזה לרכישת דירה יד 2 כאשר למוכר קיימת משכנתא על הנכס בגובה 500K ש"ח סיכמנו שבמעמד החתימה אעביר לו 30% משווי העסקה (מההון העצמי שלי - אך לא כולו) . האם נהוג שהכספים הראשונים שמעביר הקונה למוכר הנכס המשועבד ילכו לסילוק המשכנתא שלו? במידה וכן, כיצד ניתן להבטיח שאכן הכספים הללו יועברו לסילוק המשכנתא? תודה רבה.
שלום רב,
מדבריך משתמע שאינך מיוצג. אתה לוקח סיכון עצום.
בחר לך עו"ד שייצג אותך וישמור את זכויותיך.
אתה עשוי לחסוך כספים רבים ןדיונים משפטיים.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
עמלת פירעון מוקדם מוגדרת בחוק. יש להזמין מהבנק דוח יתרה לסילוק, בו מצויים חלק מפרטי החישוב. ככל שתזדקקי לבדיקת החישוב , נשמח לסייע ...
המשך תשובה