שלום ,רציתי לשאול... אם אני משלמת משכנתא במשך 7 שנים רצוף לבד,במכירת הדירה מגיע לי ולגרוש שלי את אותן הזכויות?דרך אגב בהסכם הגרושין אני ויתרתי על דמי מדור תמורת השארותי בדירה עד שהבת הקטנה שלי תגיע לגיל 18
שלום,
אנא הפני שאלתך לפורום גירושין ומשפחה.
בברכה,
דותן לוי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם הדירה שאליה גוררים תקינה רישומית ובשווי מתאים-לא אמורה להיות מניעה.. עם זאת, יש לבדוק האם קיים סייג בחוזה משכנתא לגבי החלקים שבאחריות המדינה כגון הלוואת זכאות, מקום וכיו"ב ...
המשך תשובה