רציתי לדעת אני רוצה להתגרש מבעלי יש לנו ארבעה ילדים אנו חיים במשק שרשום על ההורים של בעלי ואנו חתומים כבנים ממשיכים רציתי לדעת אם וכאשר אנו נתגרש מהם זכוייותי במשק
רחל מושה שלום רב,
זכויותיך במשק הינם בהתאם להסכמים וההבטחות שהושגו בינך לבין בעלי המשק.
כל מקרה לגופו
היה ותחפצי, הנך מוזמנת לתאם פגישה במשרדי לשם קבלת תמונת מצב מלאה ומתן מענה ספציפי לפנייתך.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רונן שלום, משפחות שאינן מעוניינות בשיוך נכסים יכולות לבחור באלטרנטיבות המוצעות להן בהתאם לתקנון הקיבוץ והחלטות האסיפה הכללית. בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ...
המשך תשובה