אני חברת קיבוץ לא עובדת,אלמנה.הקיבוץ מחייב אותי ב500 ש"ח בחודש עבור ביטוח לאומי.מה ניתן לעשות?למי לפנות?
ישראלה שלום
בפנייתך חסרים פרטים רבים אשר מקשים עלי להשיב לפנייתך כך בהתאם לא ברור האם מדובר בקיבוץ שיתופי או מתחדש.
כך או כך עליך לפנות לקיבוץ בהתאם לתקנון ולבחון זכויותיך.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מירי שלום, ככלל, הליך ההיוון אינו עסקת מכר רגילה ולכן בדרך כלל לא מחייב תשלום "אגרת עסקת מקרקעין" כמו במכירת דירה בטאבו. אך יכול שיחולו דמי היוון (ייתכן בהנחה), אגרות טיפול ואישור, אולי תשלומים לאג...
המשך תשובה