היי . אם אני יצאתי מהצבא בגלל סיבות בריאתוית אישיות ויש לי פתור ממילואים . האם אני חייב לשמור ביישוב שלי ?
מייק שלום
היה ומבחינה בריאותית אין באפשרותך לבצע שמירות הרי שאינך מחויב לשמור ביישוב שלך.
בברכה,
יעל פרי עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מר ציון מועלם שלום, על פי כללי רשות מקרקעי ישראל, ניתן לבנות בנחלה 3 מבנים בית אחד 160 מ"ר עבור בעל הזכויות בנחלה בית שני 160 מ"ר עבור בן ממשיך ויחידת שלישית עבור נכד נשוי מעל גיל 18 בגודל של 55 מ"...
המשך תשובה