הבן שקיבל את הבית שבמושב , ירושה מהוריו המנוחים, איננו מתגורר בבית ההורים,אלא בישוב אחר,וכעת הוא מאוד מעוניין להשכיר את הבית לסטודנט לתקופה של 7 שנים, האם זה אפשרי מבחינת החוק ,להשכיר בית במושב ,או שהיורש חייב לגור בבית זה? אשמח לקבל תגובה בהקדם, בתודה מראש, שרון.
שרון שלום
באופן עקרוני על פי כללי המנהל על בעל הנחלה להתגורר בנחלה .
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום תוכל לפנות לרשות מקרקעי ישראל ולבקש את תיק המשק שם תוכל לראות מה הסטטוס של המבנה מול רמ"י בנוסף, תוכל לבדוק את התכניות בוועדת התכנון והבנייה . אם הקנס ניתן בגין בנייה ללא היתר ולא הוגשה מ...
המשך תשובה