אני גרה במשק במושב משנת 1989, רק בשנת 1995 קבלו אותנו כחברי אגודה בגלל טעות של וועד המושב. מהשלב שנכנסנו 1989, יש לנו חוב בכרטיס. במשך השנים הבעתי התנגדויות לחוב בכרטיס הן בע"פ והן ע"י עו"ד. וכן הגשתי תוכניות בניה שונות שהוועד חתם עליהן ללא בעיה למרות החוב. היום, יש לי הגשת תוכנית נוספת והוועד לא מוכן לחתום עד שלא אסדיר את נושא החוב. האם זה חוקי? האם אנשי הוועד צריכים להוכיח את החוב או אני צריכה להוכיח את אי התאמתו? הם מעולם לא הגישו נגדנו תביעה..האם יש חוק התיישנות?
מיכל שלום,
כרטיס החבר אמור לשקף את המצב החשבונאי לחובה או לזכות.
באגודות רבות נמנע הוועד מלחתום לחברים על תוכניות בניה עד להסדרת החוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
סמדר שלום, באופן עקרוני, על הקיבוץ באמצעות הנהלת החשבונות של הקיבוץ , רו"ח של הקיבוץ וברית הפיקוח לדאוג ולוודא כי תשלומי המס השונים לרבות תשלומי המע"מ נגבים כדין. לא עולה מהשאלה האם החברים בהרחב...
המשך תשובה