יש בית שבנתה סבתא לפני שנים רבות לנכד שלה ואף קיימה אותו בצוואתה, הבית בזמנו לא קיבל תוקף רשמי. מה נדרש כדי שיאושר ?
ככל והבית הבנוי נבנה ללא היתר ניתן להגיש בקשה להיתר בנייה למבנה.
יש כמובן לבדוק אם אכן יש זכויות בנייה שלא נוצלו ובמידה ולא קיימות כאלו ניתן לבחון אפשרות לרכוש זכויות בנייה נוספות.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
מנהלת פורום אגודות שיתופיות , מושבים , קיבוצים ובן ממשיך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תומר שלום, בעל זכויות במשק יכול להיות אדם אחד ובן זוגו לא יכולים שני אחים להיות בעלי הזכויות במשותף. יחד עם זאת ישנם מספר פתרונות אפשריים לחלק את העיזבון ליותר מילד אחד. ככל ותחפוץ תוכל לצור קשר עם...
המשך תשובה