שלום יש לי משק במושב ואינני מתכוון לגור בו בשנים הקרובות ואולי בכלל לא מסיבות שונות כמו תעסוקה לא נוחה ואופי המושב לא לפי אמונתי האם אני חייב לגור במושב כדי לשמור על זכויות המשק?
נאור שלום
מאחר ופנית אלי באופן פרטי ונתתי לך הסבר באופן מפורט לא אשוב על תשובתי כאן.
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בן שלום באפשרותך למכור את המשק באופן עקרוני באפשרותך גם להוריש אותו לילדיך . תשומת ליבך כי ישנה חובת מגורים של בעל הנחלה בנחלה . בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה