אני שוכר מבנה חקלאי הנמצא במושב על חלקה א'. מבנה זה משמש אותי לצורך גידול חיות ויש לו את כל האישורים של הגורמים הוטרינריים ומשרד החקלאות. פתאום, המועצה החליטה כי הוא מעוניינת לגבות על המבנה ארנונה מלאה (כמבנה מסחר), למרות שלא נעשה כן במשך חמש שנים. כיצד עליי לפעול?
בדוק במועצה, מכח מה מבקשת המועצה לשנות את הייעוד של המבנה באופן בו היא מחייבת לגבות לפי שימוש מסחרי ולא שימוש חקלאי, על מה היא נסמכת?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
העברה ללא תמורה של הקרקע במושב אפשרית בכפוף להסכם החל על הקרקע וכללי רשות מקרקעי ישראל . אין מניעה עקרונית להעביר לך את הקרקע במתנה (אם המתנה מדודה שלך הרי שלא תהייה זכאי לפטור ממיסוי בגין המתנה) ...
המשך תשובה