הקיבוץ עבר בשנים האחרונות כל מיני תהליכים קפיטליסטים של הפרטה וגזילת זכויות מהחברים. כעת, דורשים ממני לשלם דמי שימוש עבור שימוש ברכבים מטעם הקיבוץ וכלים כגון טרקטור וכדומה. האם מדובר בהליך חוקי. אני משתמש בדברים האלו מגיל 12 והיום אני בן 50. זה לא חוקי. כיצד מתמודדים עם זה?
בדוק האם הדרישה של הקיבוץ מעוגנת בהחלטות של האסיפה הכללית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יוסי שלום, "בן ממשיך" הוא הבן, שמוסכם על ידי ההורים (ובאופן רשמי מול רמ"י הסוכנות והמושב), כי הוא יהיה הממשיך של המשק והיורש הבלעדי (אלא אם הוסכם אחרת ) לאחר פטירת ההורים. אין זכות אוטומטית להתקבל ...
המשך תשובה